27.10.2008 19:00

První cesta autem

Tak dnes jsem jela poprvé autem se svoji paničkou!

Začalo to tím, že mě maminka koupila obojek...nechápala jsem proč když mám popruhy ale moc se mi líbí je takový červený lesklý no moc fajn!Pak mi ho nasadila a oblékla mě, tak jsem si říkala, že jdem asi řádit se Saldou ven ale sbalila mi i dečku a dala ji do mě tašky.

Potom mě i s mým plyšovým srdíčkem dala do té tašky.A připla mě k ní. Měla jsem trošku strach ale maminka mě uklidňovala, že se nemusím bát. Nastoupily jsme do auta a začalo to vrnět a drnčet, tak jsem z toho strachu začala plakat ale maminka mě uklidňovala pak jsem ten plač ještě chvíli nemohla zastavit!:(

Pak mi začalo být dobře foukal na mě teplý vzdoušek, měla jsem tam svoji milovanou dečku a svýho plyšácka a nic mi nechybělo a najednou...jsem spala jako dudek a cesta autem byla vlastně fajn:)

A zpáteční cestu jsem si vychutnala hned od začátku vlezla jsem poslušně do tašky, zachumlala jsem se a pak...............jsem  se vzbudila až doma:)

Maminka mě chválila, že jsem to zvládla jak kdyby to pro mě nebyla první jízda autem.:)

—————

Zpět


Kontakt



ICQ 363 838 107
https://www.hafici.cz/profily-mazlicku/detail-profilu/14811/



Anketa

Jaká barevná varianta se Vám líbí nejvíce na PK????

černa s pálením (23)
37%

žlutá (7)
11%

hnědá s pálením (10)
16%

modrá s pálením (7)
11%

červená (2)
3%

merle (5)
8%

lila (9)
14%

Celkový počet hlasů: 63