17.03.2009 22:05

Ahojky všem

Ahojte kamarádi a zdravíme i lidské páníčky,

Vůbec teď nemáme čas...teda spíš panička aby moje stránečky renovovala a se všemi si psala jak by chtěla! Ona je teď pilná studentka, protože za měsíc jí čeká maturitní zkouška:(
Ale povím Vám co jsem za těch pár měsícu prožila! A je toho spoustu:)

Tak hlavní novinkou že už tak 2 měsíce mi krásně stojí ouška sice trošku zlobily ale už jsem vývstavní slečna. Další vééélkou událostí jsou zoubky začaly mi padat jako o život...měla jsem problémy že my nevypadly horní špičáčky a už mi rašily nový tak jsme čekali panička nakoupila kostičky a zoubky samy vypadly.

Na venek jsem si zvykla a venku řádím jak černá ruka:) Našla jsem novou zálibu a to takovou že vlítnu do křa a proženu tam všechny ptáčky:D Libí se mi že se mě bojí dokážu na ně ňafat strašnou dobu!

Také paniččina sestra si pořídila nového pejska je to krásný kříženeček jezevčíka Charlie (viz fotogalerie)s tím si pořád hrajeme,koušeme se, honíme se a vymýšlíme různé ptákoviny:D

Jediný proč mě panička kárá, je to že občas ješte neudržím nějakou tu loužíčku a nějakej ten bobek...ale já na ni hodím ty svoje kouzelný očka a hned je všechno v pořádku....tak asi pro to mi říká vyčůránku:D

To by bylo tak zhruba všechno co jsem za poslední čas zažila a ještě jednou se všem omlouváme a snad brzy opět pokročíme!

                                                                                                                                        HAF HAF ANEENKA:)

—————

Zpět


Kontakt



ICQ 363 838 107
https://www.hafici.cz/profily-mazlicku/detail-profilu/14811/



Anketa

Jaká barevná varianta se Vám líbí nejvíce na PK????

černa s pálením (23)
39%

žlutá (7)
12%

hnědá s pálením (10)
17%

modrá s pálením (7)
12%

červená (2)
3%

merle (3)
5%

lila (7)
12%

Celkový počet hlasů: 59